Vakıf Katılım web
UZUN YAŞAMIN SIRRI LONGEVITY

Kendimi bildim bileli uzun nasıl yaşanılır, nasıl sağlıklı bir yaşam sürebilirimi yaşam biçimi olarak seçmiş bir insan olarak, tıbbın tüm gelişmelerini takip ediyorum. Uygun olanlarını hekimlerin kararıyla kendimde uyguluyorum. Evet uzun ve sağlıklı bir ömür sürmenin yeni formülü Longevity ile yaşlanmayı durdurabilirsiniz. Vee bir sonraki aşama ölümsüz olmanın şifreleri Longevity ile çözülmeye başladı. 90 yaşındasınız ama görüntünüz 30, iç organ sağlığınız ise çok sağlıklı, biyolojik yaşınız daima genç, işte Longevity dünyasının içine giriyoruz. Deneyimlerim sonucu size aktarıyorum. Hedef 120 yıl yaşamak hatta ölümsüz olmak.

Cumartesi 15 Haziran 2024 03:00
Grill İstanbul kapılarını açtı

İstanbul'da bu hafta yepyeni bir festival başladı. Haydi bakalım bu festivalin içine girelim ne dersiniz. Eee buyrun o zaman.

Cumartesi 08 Haziran 2024 03:00
PERAKENDE GÜNLERİ 2024

Bu hafta çok yoğun geçti ama Perakende Günleri'ni takip etmeden bu yoğunluk bitmezdi. Her yıl olduğu gibi sabah yayından çıkıp koştur koştur Perakende Günleri'ne gittim.

Cumartesi 01 Haziran 2024 03:00
UÇURTMA ZAMANI

Evet efendim bu hafta yine sanat dolu bir haftayı geride bıraktık. Sanat gerçekten ruha terapi gibi gelen şifacıl bir unsur. Bu hafta yolum Arter'e düştü. Arter'de bakalım neler gözlemlemişim.

Cumartesi 25 Mayıs 2024 03:00
Mahir Güven sergisi

Sanat dolu bir haftayı geride bırakırken. Sizinle çok özel bir sergiyi paylaşmak istiyorum. Ben gittim, mutlaka siz de gidin.

Cumartesi 18 Mayıs 2024 03:00
SPACE 24

Bu hafta mimarlık dünyasının içinde buldum kendimi. Mimar olmasam da mimariye büyük ilgim vardır. Haydi bakalım Space 24'ün içine girelim. Mimarlık, iç mimarlık, tasarım ve sanat disiplinlerinin deneyim alanları olan SPACE organizasyonu, Zorlu PSM Sky Lounge'da 3 kez gerçekleşti.

Pazar 12 Mayıs 2024 00:00
DÜNYADAN BAŞKA NERESİ OLABİLİR?

Astronomi biliminin en hareketli araştırma alanlarından biri olan Ötegezegenleri hakkında merak edilenler!

Cumartesi 04 Mayıs 2024 03:00
KADERE BAK

Kader problemi insanlık sorunudur. İnsanî bir meseledir. Bidayetten beri konu ile pek çok düşünür ilgilenmiş, ancak günümüze değin bir çözüme ulaşılamamıştır. Bu nedenle çok fazla teknik ayrıntıya, kelamî tartışmalara ve fikir ayrılıklarına girmeden, tarihi müktesebatı da dikkate alarak konuyu bugünün insanına dokunacak şekilde yazmayı deneyeceğim. Konunun odak noktası insanın nasıl bir varlık olduğu sorusunun cevabındadır. İnsan eli kolu bağlı mahkûm bir varlık mıdır? Yoksa iş yapmakta çeşitli seçenekleri olan hür bir varlık mıdır? Allah'ın her şeye gücü yettiğine göre insan gücü neye yetmektedir? İnsan bir şeye gücü yetmeyen aciz bir varlıksa iradenin ve aklın olmasına gerek var mıdır? Sorumlu bir varlık mıdır? Yeryüzünün "halife"si olarak yaratılan insan; dağın, taşın ve hiçbir varlığın kabul etmediği sorumluluğu neden üstlenmiştir?

Cumartesi 27 Nisan 2024 03:00