BAHTSIZ İKİLER!

Birinci sezonda büyük yankı uyandıran "Kübra" dizisinin ikinci sezonu Netflix'te vizyona girdi. Bir kez daha anlamış olduk ki bizim Türk dizilerinin aşamadığı bir sorun var! İlk sezon vizyona muhteşem giriş yapıyorlar, ikinci sezonda işleri batırıyorlar. Neden, niye cidden anlamış değilim.

Cumartesi 15 Haziran 2024 03:00
BENZER İŞLER

Duymayan kaldı mı bilmiyorum ama Seyfi Dursunoğlu'nun hayatı film oluyor. Çekim hazırlıkları başladı bile. Peki, Huysuz Virjin'i kim oynayacak? Tabii ki Salih Bademci. Bu haberi ilk yazan ben değilim; mutlaka okumuş, duymuşsunuzdur. İşin Aslı astarı; Salih Bademci'nin adını duyanlar pek de şaşırmamıştır. Zaten sokakta 100 kişiye sorsanız, 98'i bu rolü Salih Bademci oynasın derdi. Adam gerçekten iyi bir oyuncu, Huysuz'u ve Seyfi Dursunoğlu'nu çok güzel canlandıracağından eminim.

Cumartesi 08 Haziran 2024 03:00
EFSUNLU ANNELER

Çocuğum yok, anne değilim bu sebepten annelikle ilgili ahkam kesemem. Annelik nedir, nasıl bir duygudur ancak tahmin edip, anlamaya çalışabilirim. Fakat ergenlik nedir, iyi bilirim. Günlerce konuşur, sayfalarca yazabilirim. Nasıl bir ruh halidir, ergen kafası nasıl çalışır gayet iyi bilirim. . Günlerce konuşur, sayfalarca yazabilirim.

Cumartesi 01 Haziran 2024 03:00
TÜKENMEZSE...

Feriye'de gerçekleşen "RU" dizisinin galası izleyiciyle buluştu ve herkesin aklında tek bir soru var: Meryem Uzerli gerçekten geri döndü mü? Bilindiği üzere, Meryem Uzerli'nin unutulmaz Hürrem Sultan karakteri sonrası, kariyerinde başka bir karakterle bu denli özdeşleşemedi. "Muhteşem Yüzyıl" dizisindeki efsanevi performansından sonra nasıl bir geri dönüş yapacağını merakla bekliyorum.

Cumartesi 25 Mayıs 2024 03:00
PAZAR ÇEREZİ

Netflix'te yayınlanan "Kimler Geldi Kimler Geçti" dizisini, yayınlanmadan önce masaya yatırmıştım. Okuyanlar hatırlar… Diziyi, tarzından dolayı çok da sevmeyeceğimi yazmıştım. 2 gün önce izledim, bitirdim veee sevmedim! Bir kez daha anlamış oldum ki romantik diziler, filmler benlik değil.

Cumartesi 18 Mayıs 2024 03:00
İZLEYİN Kİ...

Netflix'in yeni dizisi Baby Reindeer'i tüylerim diken diken izledim. Dizi, Richard Gadd'ın başından geçen tuhaf, bir o kadar travmatik, trajik olayları anlatıyor. Üstelik hayal mahsulü de değil, tamamen gerçek bir yaşam öyküsü.

Cumartesi 04 Mayıs 2024 03:00
UYARLA-MA

Son zamanlarda Türkiye'de reyting rekorları kıran "Bahar" dizisi, şuan Netflix'te yayınlanan "Doktor Cha" adlı Kore dizisinin bir uyarlaması. Her iki diziyi de izleyenler, "Bahar"ı daha çok beğendiğini söylüyor. Pekiii orijinali varken, uyarlaması neden daha çok seviliyor?

Cumartesi 27 Nisan 2024 03:00
LOVE STORY KOTAMIZ DOLU

Netflix'in yeni dizisi "Kimler Geldi Kimler Geçti" Serenay Sarıkaya, Boran Kuzum ve Metin Akdülger gibi başarılı isimleri bir araya getiriyor. Ece Yörenç'in yaratıcılığını üstlendiği (''Yaratıcılığını üstlenmek'' ne demek, inanın bilmiyorum… Her yerde Ece Hanımın işi böyle geçiyor, ben de yazı verdim!) Neyseee, yönetmen koltuğunda ise Bertan Başaran oturuyor.

Cumartesi 20 Nisan 2024 03:00