SONA YAKLAŞIRKEN NE SÖYLEMEK İSTERSİNİZ?

"Vefa, sevgi, saygı, vicdan, emek, insanlık değerlerine öyle yürümelisin ki hayat yolunda; attığın her adımda karşılaştıkların seni hürmetle karşılarken ardında kalanlar yüreklerine ektiğin değerli tohumları senden sonra bile vefa ile sulamaya devam etmeli.

Perşembe 17 Ekim 2019 02:25
NE ANGELİNA JOLİE OLDUK NE DE FERRARİ SAHİBİ!

"Ne güzel ne değerli duyguları içinde barındırır canım Anadolu... Komşunun, akrabanın, dostların ve hatta mahalle sakinlerinin; acısı acımızdır sevinci de can-ı gönülden sevinmemize vesile"

Pazartesi 14 Ekim 2019 02:25
SÖZ KONUSU TÜRKİYE OLUNCA ÜÇ MAYMUNA NE OLDU?

Aslına bakarsanız Suriye konusunda binlerce soru sorulabilir çünkü oradaki her şey çok anlamsız, mantıksız, samimiyetsiz ve entrika dolu kalitesiz bir yapım boyutuna ulaşmış durumda. Ve net olan bir şey var; hepsi Türkiye karşısında!

Cuma 11 Ekim 2019 02:35
YENİ 'KURTULUŞ MÜCADELESİ' VERİRKEN NE Mİ YAPMALI?

'Teknolojinin himayesinde telefonlara esir olduğumuz yılları yaşarken yığınla gencin iki saat boyunca gözleri fal taşı misali pür dikkat kesilmelerine şahit olmak muhteşemdi..."

Çarşamba 09 Ekim 2019 02:30
İYİ PARTİ'DE 'MERKEZ SAĞ' TAMAMDIR

Ne demiştik hadi hatırlayalım: 'Kısaca Türkiye; tam demokrat ruhlu, yeterince liberal tavırlı, kesinlikle milliyetçi çizgide, karizmatik, modern, dinamik ve şık duruşa sahip partiler istiyor...'