MUTASYONLA DANS ETMEK!

Son "Bir kaç haftadan beri eskiye dönduk gibi. Pandemi dönemindeki gelişmeleri dikkatle takip eder olduk.

Pazartesi 02 Ağustos 2021 02:15
FELAKET GELİYORUM DEMEZ

Aylardır devam eden pandemi döneminde, salgından korunmaya yönelik zorunlu kıstlama uygulamaları, ekonominin tüm paydaşlarını darboğaza sokarken, çalışma ortamının kılcal damarları üreten şirketlerin, küçük esnafın, işyerlerinin çoğunun kapanma noktasına gelmesine yol açtı.

Pazar 01 Ağustos 2021 02:20
DERELER AKAR YOLUNU BULUR

Rize ve Artvin ilçelerinde meydana gelen yoğun yağışlar ve bu yağışlar sonrasında meydana gelen sel felaketleri konusunda "Karadeniz kaderini kendi belirler" başlıklı dünkü yazımda bölgeyi iyi bilen olarak, bölgenin jeolojik yapısı ve meteorolojik hareketlerinden kısa ve özet bilgiler vermiş, böylesine hızla değişkenliklerin nedenlerini anlatmaya çalışmıştım.

Salı 27 Temmuz 2021 02:25
KARADENİZ KADERİNİ KENDİ BELİRLER!

Ağzı olanın konuştuğu, Doğu Karadeniz'in jeolojik yapı ve haritasının yanı sıra meteorolojik hareketlenmelerini bilmeyenlerin değerlendirmeleri, yaptıkları yanlış uygulamalarıyla, bugün Doğu Karadeniz'in ne hallere getirildiğinin en somut sonuçlarıdır yaşananlar.

Pazartesi 26 Temmuz 2021 02:15
TFF'NİN SEÇİM SANCISI

Geçtiğimiz haftaki , "Futbolumuz sahipsiz mi?" başlıklı spor yazımda; "Futbolumuz üzerine konuşulacak pek de bir şeyler kalmadığının net belli olduğu günler yaşıyoruz.

Perşembe 22 Temmuz 2021 02:20
SEVGİ, KARDEŞLİK, BARIŞ VE BAYRAMLAR ÜZERİNE..

Yaşamın tüm olumsuzluklarına karşın, bugün Mübarek Kurban Bayramımızın Arefesi'ne ulaştık ve yarın dört günlük Kurban Bayramımızı kutlamaya başlayacağız.

Pazartesi 19 Temmuz 2021 02:15
ESKİYE DÖNMEYELİM!

Bayram öncesi başlayacak uzun süreli Kurban Bayramı tatiline rastlamamak ve Bodrum yollarında iyice daboğaza giren tatil serüveninde telef olmamak için biz, bir haftalık da olsa tatilimizi yapıp erkenden İstanbul'a dönmüştük.

Pazar 18 Temmuz 2021 02:20
FUTBOLUMUZ SAHİPSİZ Mİ?

Futbolumuz üzerine konuşulacak pek de bir şeyler kalmadığının net belli olduğu günler yaşıyoruz.

Perşembe 15 Temmuz 2021 02:20