IŞİD'İN HAYATTA KALMA KILAVUZU

IŞİD, kendisine sempati duyan ancak Suriye ve Irak'a gitme cesareti olmayan yabancı sempatizanları için ilk kez bir eğitim kılavuzu yayınladı.

Pazartesi 04 Temmuz 2016 00:00
2016 IŞİD İÇİN FİNAL YILI MI?

Son iki yılda saman alevi gibi büyüyen IŞİD Kasım 2015'den beri hem Suriye'de hem de Irak'ta savunmada. IŞİD Mart 2016 itibarıyla 2015 yılına nazaran Irak'ta kontrol ettiği toprakların yüzde 40'ını, Suriye'de ise yüzde 20'sini kaybetmiş durumda.

Cuma 01 Temmuz 2016 00:00
TÜRKİYE'NİN UZAY ÇALIŞMALARI: YARIŞTA GECİKİYORUZ , HIZLI OLMALIYIZ

Türkiye uzay çalışmalarında nerede? Bu sorunun cevabını araştıracağım ve şu anda olması gereken yerde olmadığımız için eleştirisel yaklaşacağım bu yazıya çarpıcı bir bilgi ile başlayayım.

Pazartesi 27 Haziran 2016 00:00
ACABA KANDİL SURİYE KUZEYİNE Mİ TAŞINIYOR YOKSA 'ROJAVA' ADINDA AYRI BİR GÜÇ MERKEZİ Mİ DOĞU

Şu an pek çoğumuzun otomatik olarak Kandil'in emir komutasında olduğunu düşündüğü Halk Koruma Birlikleri (Yekineyen Parastine Gel-YPG) ABD Özel Kuvvetleri koordinesinde ve yakın hava desteğinde Munbiç'i kuşatmış durumdalar.

Pazartesi 20 Haziran 2016 00:00
AFGANİSTAN'DA NE YANLIŞ GİTTİ?

En sonunda askeri strateji/tarih konularında tanınmış bir yayınevi olan Helion&Company tarafından 'What went wrong in Afghanistan?

Cuma 17 Haziran 2016 00:00
'AYLAK GENÇLER' TÜRKİYE'NİN EN ÖNCELİKLİ GÜVENLİK SORUNUDUR

Hatırlarsınız geçen yıl ekim ayında iki çılgın genç gecenin bir vakti yaklaşık 80 güvenlik personelini ve 8 güvenlik noktasını aşmayı başararak 3. Boğaz Köprüsü'nün şantiyesine izinsiz girmiş ve köprü inşaatının zirvesine tırmanarak 350 metre yükseklikte selfie çekmişti.

Pazartesi 13 Haziran 2016 00:00
UZAYDA REKABET KIZIŞIRKEN BİZ NEREDEYİZ?

Uzay konusunda Türkiye'nin nerede olduğuna dair küçük bir internet araştırması yaptığınızda karşınıza ne yazık ki 'Türkler uzayda!' türü esprilerden oluşan külliyatlı bir literatür dışında pek de bir şey çıkmıyor.

Cuma 10 Haziran 2016 00:00
MİLLİ SAVUNMA SANAYİSİ TAM GAZ DA...

Son dönemde, siyasi karar alıcıların, 'güçlü' devlet olabilmek için sık sık 'Milli İktidar - Güçlü Ordu - Güçlü Milli Savunma Sanayisi' üçlüsünün önemine ve bunların birbiriyle olan güçlü bağına vurgu yapmaları dikkat çekiyor.

Pazartesi 06 Haziran 2016 00:00