Şaşırmaya Devam Ediyorum

Basketbol Süper Ligi'nde beni son sezonlarda şaşırtmayı başaran iki takım var. Birincisi Banvit; ikincisi ise Anadolu Efes. Ne yapacaklarını kestirmek mümkün değil. Özellikle son 4-5 sezonun başlangıcında, bu iki takım hakkındaki tahminlerim, sezon sonunda tutmuyor. Öyle ya da böyle, beklediğimden farklı sonuçlar çıkıyor.

Perşembe 07 Haziran 2018 02:00
HAKİKATEN YOK ARTIK LEBRON

Normalde bir sporcu 30'lu yaşlarına geldiğinde performansı düşer, eskisi gibi verimli olamaz değil mi? O gün iki kişinin haricinde bunun bir gerçek olduğunu gördüm.

Perşembe 31 Mayıs 2018 00:00
BU SEFER NEDEN OLMADI?

Aslında geçen pazar günü, korktuğum başıma geldi.

Çarşamba 23 Mayıs 2018 00:00
GEDİKLİLERİ GİBİ…

Açıkçası sezon başında benim en çok merak ettiğim üç takımdan ikisi, ligde yeni gelen Eskişehir Basket ve Sakarya Büyükşehir takımlarıydı. Eskişehir'in daha önce Basketbol Süper Ligi'nde bir yıllık deneyimi vardı. Sakarya için ise bu yeni bir başlangıçtı. Ancak iki takım da, sezon öncesinde yaptıkları transferleriyle, kurdukları kadrolarla ne kadar tehlikeli olacaklarının sinyallerini vermişlerdi. Nitekim öyle oldu. Lige geldikleri ilk sezonda play-off'a kalmayı başardı. Sanki ligin gediklileri gibi…

Çarşamba 09 Mayıs 2018 02:10
DARÜŞŞAFAKA'NIN ZAFERİ: DEVAMI GELECEK…

Ligimizin köklü kulüplerinden Darüşşafaka, yarım asırlık bir hasreti geçtiğimiz cuma günü sonlandırdı ve Avrupa'nın en büyük ikinci kupası olan Eurocup'ı müzesine götürdü.

Perşembe 19 Nisan 2018 02:10
TOFAŞ: BİR SİSTEM TAKIMI

Geçtiğimiz hafta, basketbolda Türkiye Kupası haftasıydı ve Anadolu Efes, finalde Tofaş'ı mağlup ederek 11. kez mutlu sona ulaştı; tebrik ederim.

Çarşamba 21 Şubat 2018 02:10
​NE YAPTINIZ SİZ BU 57 MİLYON TL İLE?

Öncelikle, Karşıyaka Spor Kulübü'nün başkanlığına gelen Sayın Turgay Büyükkarcı'yı tebrik eder, görevinde başarılar dilerim.

Çarşamba 24 Ocak 2018 00:00
​BİR VOLEYBOL TAKIMININ ÖTESİNDE…

Geçen cumartesi, basketbolda milli maçlar arası olduğundan ne yapacağımı düşünürken, Eczacıbaşı VitrA'nın Seramiksan ile oynayacağı voleybol maçına gitmeye karar verdim.

Çarşamba 29 Kasım 2017 02:20